Office Hub Trnitá

Zbrusu nové plně servisované kanceláře
k pronájmu od podzimu 2025,
provozované Impact Hubem.

800 m2

pracovního i neformálního prostředí na jednom patře

22

kanceláří pro 2-15 osob

Q3 2025

k nastěhování od podzimu

2

zasedací místnosti s volnými hodinami v ceně

1

terasa k načerpání slunečního svitu a odpočinku

Trnitá 7

Na jednom patře máme k dispozici kanceláře pro 2 - 15 lidí (ale nenech si tím omezovat představivost, dokážeme s kapacitou docela kouzlit) a k nastěhování budou od podzimu 2025.

Výborná dostupnost hned
vedle Galerie Vaňkovka

Plně servisované kanceláře; to znamená,
že po podpisu smlouvy se nestaráš o nic

Tříměsíční výpovědní doba,
kterou nikde jinde nezískáš

Moderní technické zázemí budovy
i kancelářské vybavení s důrazem na zdraví

Přístup na terasu ve vnitrobloku kdykoliv se ti zachce

Zapojení do komunity brněnského Impact Hubu, přístup na akce a další

Kde kanceláře najdeš

Trnitá 7, 602 00 Brno - Střed

MHD: Zastávka Opuštěná, Úzká

Parkování: Parkovací místa příslušné ke kanceláři nebo na placeném stání na parkovišti Vaňkovky

Trnitá

Náš brněnský Impact Hub se po téměř 10 letech rozšiřuje a roste

Máme z toho velkou radost a těšíme se, že se naše komunita rozšíří o nové firmy a obohatíme a posílíme tak společně podnikatelské prostředí v Brně. Jednou z těch firem může být i ta tvá, tak neváhej.

Pošli nám nezávaznou poptávku nebo dotaz a Zuzka se ti ozve zpátky

Domluvíte spolu prohlídku a odpoví ti na všechny tvoje dotazy. Pokud preferuješ telefonní kontakt, volej na náš infostolek +420 777 201 518 každý všední den 8:00 - 18:00.

"*" indicates required fields

Odesláním formuláře souhlasíš se zpracováním osobních údajů podle našich zásad.
zuzana rauscherova

Zuzka vede brněnský Impact Hub a má kanceláře na Trnité na starost. Nad její rychlostí ti zůstane rozum stát.

Co o nás říkají ostatní

Vynikající
4.6
Na základě 915 hodnocení
Eliška T.
Eliška T.
Prostory ImpactHubu jsme si vybraly pro uspořádání naší konference. Moc děkujeme za milý a ochotný přístup, domluva byla bezproblémová. Vyzdvihujeme technické vybavení prostor, bezbariérový přístup, skvělý catering. Moc pěkné a příjemné prostředí. Určitě doporučuji
Jakub
Jakub
Pěkné pronajímatelé kanceláře, skvěle vybaveny komplex.
Veronika Š.
Veronika Š.
Zajímavě řešené kanceláře, bufet co jsem ještě neviděla, místo s nápadem, super na školení 😉
Michal D.
Michal D.
Mnoho kancelářských a prodejních míst.
Marek S.
Marek S.
Super místo pro dočasnou kancelář nebo pořádání školení.
Radek M.
Radek M.
Pěkně místo s dobrým cateringem.
Tomasz H.
Tomasz H.
Great place for party
Miroslav R.
Miroslav R.
Super místo, alternativa klasické kanceláře a práce z domu. Klid, čisto, zajímaví lidé.
Joseph D.
Joseph D.
Inspiring cowork environment. Great catering. Good selection of meeting rooms. Pleasant personnel.
Zdenek M.
Zdenek M.
Příjemné místo kde se nechá pronajmout místo, stůl či kancelář
Radim D
Radim D
Skvělý nápad jak pojmout kancelářskou budovu. Pravidelně se zde konají kurzy osobního rozvoje pro širokou veřejnost.
js_loader

V příbězích je síla

Ponoř se do světa podnikatelských výzev, seznam se s cestami vedoucími od nápadu k úspěchu i zklamání a nechej se inspirovat příběhy těch, kteří mění k lepšímu svět kolem nás.