Office Hub Trnitá

Zbrusu nové plně servisované kanceláře
k pronájmu od podzimu 2025,
provozované Impact Hubem.

800 m2

pracovního i neformálního prostředí na jednom patře

22

kanceláří pro 2-15 osob

Q3 2025

k nastěhování od podzimu

2

zasedací místnosti s volnými hodinami v ceně

1

terasa k načerpání slunečního svitu a odpočinku

Trnitá 7

Na jednom patře máme k dispozici kanceláře pro 2 - 15 lidí (ale nenech si tím omezovat představivost, dokážeme s kapacitou docela kouzlit) a k nastěhování budou od podzimu 2025.

Výborná dostupnost hned
vedle Galerie Vaňkovka

Plně servisované kanceláře; to znamená,
že po podpisu smlouvy se nestaráš o nic

Tříměsíční výpovědní doba,
kterou nikde jinde nezískáš

Moderní technické zázemí budovy
i kancelářské vybavení s důrazem na zdraví

Přístup na terasu ve vnitrobloku kdykoliv se ti zachce

Zapojení do komunity brněnského Impact Hubu, přístup na akce a další

Kde kanceláře najdeš

Trnitá 7, 602 00 Brno - Střed

MHD: Zastávka Opuštěná, Úzká

Parkování: Parkovací místa příslušné ke kanceláři nebo na placeném stání na parkovišti Vaňkovky

offices@hubbrno.cz

Trnitá

Náš brněnský Impact Hub se po téměř 10 letech rozšiřuje a roste

Máme z toho velkou radost a těšíme se, že se naše komunita rozšíří o nové firmy a obohatíme a posílíme tak společně podnikatelské prostředí v Brně. Jednou z těch firem může být i ta tvá, tak neváhej.

Pošli nám nezávaznou poptávku nebo dotaz a Zuzka se ti ozve zpátky

Domluvíte spolu prohlídku a odpoví ti na všechny tvoje dotazy. Pokud preferuješ telefonní kontakt, volej na náš infostolek +420 777 201 518 každý všední den 8:00 - 18:00.

"*" indicates required fields

Odesláním formuláře souhlasíš se zpracováním osobních údajů podle našich zásad.

Zuzana Rauscherová

zuzana.rauscherova@impacthub.cz

zuzana rauscherova

Zuzka vede brněnský Impact Hub a má kanceláře na Trnité na starost. Nad její rychlostí ti zůstane rozum stát.

Co o nás říkají ostatní

Vynikající
Impact Hub Brno
4.6
Na základě 939 hodnocení
Eliška T.
Prostory ImpactHubu jsme si vybraly pro uspořádání naší konference. Moc děkujeme za milý a ochotný přístup, domluva byla bezproblémová. Vyzdvihujeme technické vybavení prostor, bezbariérový přístup, skvělý catering. Moc pěkné a příjemné prostředí. Určitě doporučuji
Jakub
Pěkné pronajímatelé kanceláře, skvěle vybaveny komplex.
Veronika Š.
Zajímavě řešené kanceláře, bufet co jsem ještě neviděla, místo s nápadem, super na školení 😉
Michal D.
Mnoho kancelářských a prodejních míst.
Marek S.
Super místo pro dočasnou kancelář nebo pořádání školení.
Radek M.
Pěkně místo s dobrým cateringem.
Tomasz H.
Great place for party
Miroslav R.
Super místo, alternativa klasické kanceláře a práce z domu. Klid, čisto, zajímaví lidé.
Joseph D.
Inspiring cowork environment. Great catering. Good selection of meeting rooms. Pleasant personnel.
Zdenek M.
Příjemné místo kde se nechá pronajmout místo, stůl či kancelář
Radim D
Skvělý nápad jak pojmout kancelářskou budovu. Pravidelně se zde konají kurzy osobního rozvoje pro širokou veřejnost.
js_loader

V příbězích je síla

Ponoř se do světa podnikatelských výzev, seznam se s cestami vedoucími od nápadu k úspěchu i zklamání a nechej se inspirovat příběhy těch, kteří mění k lepšímu svět kolem nás.