Oranžová konferenční místnost

Ostrava
10-20 osob
cena individuální
12
15
20
37 m²

Ceník

Dopolední pronájem 900–1300

od 3.600 Kč
Odpolední pronájem 1330–1730
od 3.600 Kč
Večerní pronájem 1800–2300
od 4.000 Kč
Celodenní pronájem 900–1700
od 5.900 Kč

Uvedené ceny jsou bez DPH.

Co je v ceně

    • Prostor až pro 20 osob na ploše 37 m²
    • Technická a organizační podpora
    • Variabilní nastavení prostoru
    • Wi-Fi 4. generace
    • Plátno a projektor
    • LCD TV
    • Chromecast
    • HDMI kabeláž s redukcí
    • Profesionální audio technika
    • Prezenter
    • Flipchart
    • Klimatizace
    • Voda k občerstvení

    Doplňkové služby

    Občerstvení

    S naším eventovým týmem můžeš doladit catering, který dá tvé akci šťávu. Pro veliké eventy dokážeme zařídit i bar s obsluhou.

    Propagace

    Když si to budeš přát, postaráme se, aby se o tvé akci dozvěděla naše komunita.

    Focení a natáčení

    Chceš mít z eventu krásné fotky nebo video? Propojíme tě s našimi ověřenými dodavateli.

    Tisk & kancelářské potřeby

    K dispozici je tiskárna, skener i základní kancelářské potřeby.

    01 BOD

    Kde nás najdeš?

    Pár kroků od Staré radnice na rohu Sokolské a Matiční. S námi máš centrum města na dosah ruky.

    B 1

    Zaparkuj u nás

    Parkování v centru je noční můra? Zbav se jí a nech své auto přímo v našem areálu. Zavolej nám a společně to vymyslíme.

    01 HODINY

    Otevírací doba

    Naše náruč je otevřená od pondělí do pátku kdykoliv mezi 7:00–17:30. Zastav se podívat jak to u nás vypadá.

    A 2

    Jsme tu pro tebe

    Máš speciální prosbu nebo dotaz? Zavolej nám na +420 774 142 014 nebo napiš na tuto adresu.

    Co v této místnosti často pořádáme?

    Konference, tematická setkání, panelové diskuze i tiskové konference

    Oslavy narozenin, firemní večírky i svatby

    Hackathony a hackaference

    Vynikající
    Impact Hub Ostrava
    Na základě 270 hodnocení
    Bogdan S.
    Naprosto geniální místo na práci. Výborná atmosféra a ta nejlepší obsluha a tým, které může být. Zajišťuji právě tu unikátní uklidňující a přesto pracovní atmosféru. Rád se tady vracím, pracuji, mívám schůzky a pokud mi to vyjde tak se účastním akcí.

    Děkuji za to, že jste takoví jací jste. Dáváte Ostravě opravdu hodně. :-)
    Tereza C.
    Skvělé místo pro práci, využili jsme kanceláře a následně i zasedačky, doporučuji!
    Jan V.
    Pěkné prostředí pro prácí, schůzky, kávu atp.
    Daniel Š.
    V Ostravě jako volnonožec sotva najdete lepší místo na práci než Impact Hub. Hlavní přednosti? Super tým, hezké a prosvětlené prostory, bar a akce, které se tady pořádají. Navíc jste přímo v centru města, kousek od parku i všech dobrých kaváren a restaurací. Ideální!
    Eva K.
    Nejlepší coworkingovy prostor, skvělí profíci. Bezvadná spolupráce.
    Mona D.
    Skvele misto pro konani ruznych akci a networkingu
    Daniel T.
    Skvělé místo na práci. Ostravský Hub je takový plyšák. Útulný a přátelský 😊
    Tobiáš M.
    Příjemné místo pro práci při návštěvě Osrtravy
    Tomáš T.
    Parádní místo na práci i inspiraci. Skvělý personál.
    Robert Š.
    Super místo na práci na vašem projektu.
    Lu F.
    Velmi příjemný prostor nabitý motivací pro práci. Hostování Brewers Cupu zvládl bravůrně.

    Spolu to vymyslíme

    Ať si u nás chceš pronajmout náš největší prostor nebo jen zasedačku na hodinu, budeme se ti rádi věnovat a u plánování a realizace tvojí akce pro tebe ujdeme míli navíc.
    Nech nám na sebe kontakt, naše eventové manažerky se ti ozvou nazpátek a doladíte spolu detaily. 

    "*" indicates required fields

    DD dot MM dot YYYY

    Odesláním formuláře souhlasíš se zpracováním osobních údajů podle našich zásad.

    Praha

    📅 PO–PÁ, 8:30–18:30

    Brno

    📅 PO–PÁ, 8:00–18:00

    Ostrava

    📅 PO–PÁ, 7:30–17:30